Jasper dag 1

28 juni 2017 - Jasper, Canada

Gemiddeld gezien heeft juni in deze streek 4 regendagen per maand, wij zitten op koers. Een verregende dag in Jasper. Vanmorgen toen we wakker werden begon het te regenen waarbij we eerst zoiets hadden van een ochtendje maakt niet zo heel veel uit.  's Avonds regende het nog steeds. Een beetje regen vinden we nooit zo heel erg maar als het de gehele dag aanhoudt is dat echt jammer.

Vanmorgen wel naar het stadje Jasper gegaan om even wat te internetten en een bakkie ergens te doen. De hemelpoorten werden wederom geopend in Canada, nu in Jasper. Gelukkig kwamen we een grote wasserette tegen. Schone kleding is voor ons zo langzamerhand een schaars goed geworden dus we hebben gretig gebruik gemaakt om voor de laatste keer deze vakantie wat kleding te wassen.

Tevens langs nog een aantal souvenirwinkeltjes gelopen en de kids blij gemaakt met een eekhoorn en een Bold Eagle knuffel. Optimistisch het kampvuur aangestoken maar helaas, het ging weer steeds harder regenen. Tja, wat moet je er nog van zeggen deze eerste dag in Jasper behalve dat een groep Elken op de camping rondgraast. Snel vergeten maar.

1. Frank P. /opa:
    2 juli 2017
    Het wordt tijd dat jullie naar huis komen.Hier is het net droog geworden en
    ik ga (wij gaan) jullie missen!!!