Nog een week te gaan

30 mei 2017 - Pijnacker, Nederland

Hallo

Vandaag openen wij een reisblog voor onze fantastische reis naar west canada.

Aanstaande dinsdag 6 juni zullen wij vertrekken naar Vancouver om op 3 juli vanaf Calgary terug te vliegen naar huis.

Hoogtepunten zullen zijn, Vancouver Island waar we hopelijk walvissen en orka's zullen spotten. Uiteraard zullen wij de Icefield Parkway tussen Jasper en Banff aandoen.

Wij zullen ongeveer 3100 kilomter gaan afleggen in een 9.10m lange zes persoons camper.

Hopelijk kunnen jullie middels deze blog met ons meereizen, maar we moeten nog een aantal dagen wachten.

Veel leesplezier!

De Pieroentjes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angelique:
    30 mei 2017
    Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen! Geniet er onwijs van.
  2. Pa en ma:
    30 mei 2017
    Lieve Patries en Ries. Wij wensen jullie een prachtige reis samen met jullie kindjes. Geniet en maak maar prachtige herinneringen. Liefs pa en ma.
  3. Carola:
    30 mei 2017
    Wat leuk. Heel veel plezier. Jullie zullen vast onder de indruk zijn, hoe mooi, hoe rustig en stil het daar kan zijn. Het wordt een onvergetelijke reis vol herinneringen.
  4. Lexi:
    30 mei 2017
    Gaaf man! Hopelijk een onvergetelijke maar ook een veilige reis..doe voorzichtig en geniet lekker
  5. Scheurleeuwen:
    30 mei 2017
    Het is bijna zover, wat fijn dat jullie gaan! Een reis om nooit te vergeten, heel veel plezier! We 'reizen' met jullie mee! Liefs
  6. Riep en Jeannette:
    30 mei 2017
    Heel veel plezier op deze mooie reis met jullie mooie gezin! Hou ons op de hoogte!
  7. Tino:
    Veel plezier Pieroentjes!
  8. Peter, Sijmen, Enver en Esmoreit:
    31 mei 2017
    Hee lieve vriendjes!! Nogmaals een goede reis en gezien je voorbereiding verwachten we ook prachtige reisverhalen onderweg!! Geniet er van en van elkaar!! Veel plezier!! Tot gauw. Xxx
  9. Kim en james:
    Making memories! Enjoy!!
  10. Pieter:
    31 mei 2017
    Lieve Pieroentjes heel veel plezier weer op jullie volgende droomreis !!
    We gaan jullie volgen!
  11. Melanie:
    31 mei 2017
    Eindelijk is t dan bijna zover. Heeeeeel veel plezier!!!!!
  12. Marijke en KJ:
    31 mei 2017
    leuk on jullie avonturen in Canada op deze manier te volgen! Wordt een reis met veel mooie herinneringen!! Liefs Marijke
  13. Astrid:
    31 mei 2017
    Hoi..wat n leuk idee! Wij volgen jullie avonturen graag! Veel plezier!
  14. Joke:
    31 mei 2017
    haha nou dan zien we jullie dinsdag in het vliegtuig:)!!!
  15. Saskia:
    31 mei 2017
    Heel veel plezier allemaal en ik ga jullie op zeker volgen.
  16. Karen:
    31 mei 2017
    Hele hele fijne reis! Het is jullie gegund!
  17. Arthur:
    31 mei 2017
    Klinkt als een super reis....ik ga jullie volgen enorm veel plezier alvast
  18. Ab:
    Heel veel plezier!!!
  19. Nils:
    3 juni 2017
    Veel plezier met z'n vieren!
  20. Koosje:
    4 juni 2017
    Geniet ervan!!
  21. Miriam:
    5 juni 2017
    Heel veel plezier en lekker genieten!!!